bexta

Ny vecka...

Publicerad 2012-09-09 23:30:17 i Allmänt

Denna veckan har mina pojkar provat på judo och fotboll och tyckt om båda, så nu blir det till att anmäla dem så att de kan gå denna terminen. Det var riktigt roligt att se dem träna, stora leenden som sträckte sig från öra till öra, det är så det ska vara, roligt! Linnéa ska prova på judon också på tisdag, men annars börjar hennes showjazz om en vecka, v38. Så då är barnen klara när det gäller aktiviteter, det är bara jag som ska komma igång på gymmet. Jag har kollat upp vad de har på det lokala gymmet och det verkar vara helt ok gruppträningar, så jag blev sugen på att vara med. Måste också få lite mer rutin på mina promenad, intervaller... om jag planerar in dem lite bättre så blir det inte så sporadiskt och lätt att avstå om det skulle kännas extra jobbigt någon dag. Skulle även vilja få in lite simning någon gång ibland, saknar det!! Skulle jag kunna hitta någonstans där det fanns klasser för barnen samtidigt som jag skulle kunna träningssimma så hade det ju varit perfekt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela