bexta

Oops

Publicerad 2012-10-04 15:29:34 i Vikt/Hälsa

Nu ser jag vart det största felet ligger i mina kostvanor... jag har middagen kvar och har redan använt alla mina kalorier + lite till...hmmmm. Jag har ju inte ätit mycket, men tydligen helt fel saker! Jag tror att denna kostsidan kan få mig att göra bättre val eftersom jag då ser på en gång hur det påverkar dagens matintag. En sak som jag blev väldigt positivt överaskad över var att när jag nu har loggat in det jag har ätit så står det, "oj, nu blev det lite för mycket." Under det står "Tips: gång i 15min - så är du med igen." :-D Det är ju superbra att man kan få reda på det på en gång och inte i slutet på dagen när man inte orkar ta itu med det... nu vet jag ju att för att inte gå över dagens rekommendation så måste jag ut och röra på mig lite extra och kan planera in det redan nu.. perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela