bexta

Monster High och tårta

Publicerad 2012-09-29 12:27:25 i Allmänt

 
Efter middagen igår åkte jag hem till mamma och vi satte igång med tårt och cupcakesbak på en gång. Efter lite problemlösning och en botten som såg ut som om den aldrig skulle sluta stiga så fick vi till en kjol till monster high dockan :-) woohoo.
 
Den är lite klumpigt gjord, men varken jag eller mamma har gjort något med sugarpaste innan, så man får vara nöjd att det räckte till hela. Jag gjorde dumlefluff att ha i tårtan och använde den till att spackla tårtan innan vi satte på sugarpasten.. Nu hoppas jag bara att Linnéa blir glad, hon har fortfarande inte sett den eftersom jag ville att den skulle vara en överaskning :-) men så här ser den färdiga tårtan ut.

Kommentarer

Postat av: Jazmine

Publicerad 2012-10-25 10:15:55

gud sån fin kaka!! :)

http://cupidjazmine.bloggspot.com

Svar: Tack så mycket! :-)
bexta.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela