bexta

Judo

Publicerad 2012-09-12 17:17:19 i Allmänt

Pojkarna hade jättekul även denna gången, på judon igår kväll. Det är verkligen roligt att se hur glada de är på träningen! Jag provade inte igår eftersom Linnéa tappade intresset och ville titta på istället... det verkar inte vara hennes grej, fast hon under veckan har velat prova sa hon. Men hon kanske hittar något anna t som faller henne i smaken, eller så är hon nöjd med att "bara" dansa...

Idag hämtar farmor eftersom fritids har stängt, reaktion på det blev stora JAAA och massor med tjoande, så det var nog inte helt fel.. Jag har börjat läsa olika tårtbloggar eftersom jag har lust att baka en rolig tårta till Linnéa när hon fyller år, ska bli roligt, hoppas att jag hittar något som jag skulle kunna göra.

Kommentarer

Postat av: sabina mammastårtor

Publicerad 2012-09-14 21:15:56

om du går in på youtube så sök typ: how to make a barbie cake så visar dem hur man gör:)

Svar: Tack för tipset, så här blev den http://bexta.blogg.se/2012/september/monster-high-och-tarta.html :-) Det var väldigt roligt att göra!
bexta.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela