bexta

Jag

Publicerad 2012-09-02 06:01:37 i Allmänt

Jag har inte riktigt berättat vem jag är...
Jag är en kvinna som bor med min sambo och tre barn, en flicka och tvillingpojkar. Jag har flyttat runt mycket och har bott på tre olika kontinenter i mitt liv hittills, men nu har vi köpt hus och verkar slå rötter i vår lilla tätort. Jag har pluggat och jobbat, men inte riktigt kommit någon vart på den fronten förutom att jag har samlat livserfarenhet inom olika områden. Jag älskar vatten och värme!
 
 
 
Jag har alltid varit aktiv och spontan, fast ska man vara helt ärlig har den sidan slumrat lite de senaste åren, men är nu under återuppväckning. jag är fast besluten att återupptäcka de saker som jag uppskattar mest här i livet förutom familjen förstås. Jag drömmer om att få uppleva saker och gärna tillsammans med familj eller vänner, varför inte både och? Jag har insett att livskvalitet är mycket mera värt för mig än alla måsten som jag en gång tyckte var så viktiga...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela