bexta

Välkommen till min nya blogg!

Publicerad 2012-05-11 20:34:27 i Allmänt

Hej,

Tänkte att jag skulle prova det här med bloggande, så får vi se hur det går...

Tänk om det hade varit så att man alltid kunde jobba på flexitid, så att man kunde anpassa jobbet efter livet och inte tvärtom?? Detta är inte något jag tänker på under vintern så mycket, men naturligt nog nu när det börjar bli varmare och solen tittar fram så önskar man att man hade all tid i världen!
Jag har inget emot att jobba, men det är så mycket som jag vill hinna med... Jag vill umgås med familjen, ta hand om huset och trädgården, umgås med vänner och bada, gärna bada så mycket som möjligt. Sen är det ju min stora önskan att lära mig att kitesurfa, är detta sommaren som detta blir av?? Det kostar ju en del, så det är ju en fråga om både tid och ekonomi.

För min del blir det att sitta inne och titta ut på det fina vädret idag, men jag hoppas att ni andra har möjlighet att njuta av dagen :-D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-05-15 16:40:44

Välkommen till bloggvärlden, nu förväntar jag mig mer uppdatering i ditt liv :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela