bexta

Onsdag

Publicerad 2012-05-16 17:06:13 i Allmänt

Jag försov mig imorse :-( Skulle väcka min son, la mig bredvid honom som jag brukar och kliade honom på ryggen, helt plötsligt hade jag 10min att få iordning 3 barn och komma iväg... stressigt! Det var bara in i bilen med allihopa, lämna på resp ställe, sen rusa iväg igen. Jag hann till jobbet i tid som tur var, men det sista jag hörde innan jag lämnade bilen var "I'm sexy and I know it..." Nu har hela dagen gått, jag är snart på väg hem och i huvudet körs fortf "I'm sexy and I know it..."

Nu har jag 15min kvar sen är det långhelg :-D Ikväll ska jag bara mysa hemma, men sen är det full rulle, imorgon är det fest hemma hos mamma, på fredag kommer en kompis från fisk och pommes landet och hälsar på, det ska bli riktigt kul att träffa henne, det var så länge sen sist! Jag fortsätter i samma anda på lördag då en annan kompis hälsar på med sin dotter, stannar över natten och sen gör mig sällskap på tåget till jobbet :-D Med andra ord har jag några riktigt roliga dagar att se fram emot!!

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-05-16 17:30:28

Och sen har du ju turen att få jobba med mig på söndag!

Postat av: Marina

Publicerad 2012-05-17 20:08:17

Meh, meh, meh, du - hur dags åker vi på söndag ? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela