bexta

Måndag

Publicerad 2012-05-28 18:03:30 i Allmänt

Jag älskar sommaren, men vem gör inte det? Det här året har verikligen börjat bra, nytt jobb, nytt samhälle och nytt hus... Större plats och möjlighet att gå ut och sätta sig utan att det ska behöva planeras... jag kan inte tänka mig något bättre just nu. Hade man frågat mig för 10 år sedan om jag trodde att jag skulle sitta i Skåne med familj och hus, så hade jag nog skrattat. Men här är jag, sitter i mitt radhus med familj på landet (nästan i alla fall) och kan inte vara nöjdare. Sen är det ju så att på sommaren blir allting lättare och roligare. Imorgon tar jag med min mamma på seminarium med Charlie Söderberg från Lyxfällan och tar reda på hur vi kan leva ett rikare liv. Men nu är min arbetsdag slut och jag ska ge mig ut i det som är kvar av den fina dagen och ta mig hem.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela