bexta

Usch Pinsamt!

Publicerad 2012-06-19 12:27:59 i Vikt/Hälsa

Jag satte igång med mitt promenad schema igår :-) Gick en promenad i varierande takt i 30min. Idag blir det styrketräning, men först efter att jag har stannat till i Malmö efter jobbet, träffat en kompis innan hon åker iväg på sin spännande semester och inhandlat till min uppkommande Norrlands resa på torsdag kväll eller fredag morgon. Jag har även införskaffat Zumba dvd, så ska jag se hur jag kan planera in lite zumba i min träning, jag älskar ju att dansa och gick på Zumba i Malmö innan vi flyttade och jag saknar det jätte mycket!

Jag ska även lägga upp min startvikt, men det tar emot eftersom jag tycker att det är riktigt pinsamt att det har gått så långt och då har jag ändå redan gått ner 8kg... :-(

STARTVIKT/CM

Vikt: 91kg (längd 168cm)      Mål: 65kg
Byst:
Midja:
Stuss:
Lår:
Överarm:

Jag behöver även se över min kost, men jag har alltid varit så dålig på att äta ordentligt. Jag har antingen ätit för mycket, alldeles för lite eller helt fel saker, så det blir en utmaning att forma en bra kostplan som fungerar för mig och i min vardag. Ännu en utmaning, att äta regelbundet. Men som jag har sagt innan, jag har en lång väg att gå, så det är bara att ta ett steg i taget och låta det ta sin tid!

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2012-06-19 17:15:57

Det skiljer 3 kg mellan dig och mig snäckan! Det är inte mycket alls! Det blir bättre! You go girl !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela