bexta

Nya drömmar

Publicerad 2012-07-23 02:54:06 i Vikt/Hälsa

Eftersom jag är den jag är så kan jag inte nöja mig med de drömmar och mål jag redan har utan så fort jag börjar kolla upp saker så hittar jag ju tusen andra saker som jag också skulle vilja göra. Jag ska åka upp till Örnsköldsvik om ca 1 1/2 vecka med mina pojkar, min dotter följer med mamma och Kenneth upp lite senare, så jag har tittat lite på vad man kan göra där uppe. Jag har familj där så egentligen så tycker man att jag ska ha gjort det mesta, men det har jag verkligen inte. Jag har varit så nöjd med att vara "hemma" på gården så jag har inte riktigt tänkt på annat. Det finns mängder man kan göra!! Jag tänkte ta med barnen till Skuleberget och klättra upp till björngrottan, men frågan är om barnen är tillräckligt stora? Jag har nu hittat högakustenleden (http://vandra.destinationhogakusten.com/index-filer/vandra.htm) och vill då så klart lägga till det i min önskelista.
 
Man kan vandra och paddla, det skulle ju vara helt underbart att åka hela familjen på en vandringssemester med paddling på vissa sträckor! Jag ska skriva ihop en önskelista på alla de saker som jag vill göra så ska vi se om jag kan, genom att bestämma mig för vissa saker med jämna mellanrum, så småningom få uppleva allt det som jag så gärna vill... men jag har en känsla av att jag blir nog aldrig färdig, men det ska man väl inte bli? Vad ska man då se fram emot, när man sett allt och gjort allt?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela