bexta

Usch och Yay, allt på en gång

Publicerad 2012-08-31 18:18:56 i Allmänt

Igår började jag köra intervaller, och det kändes bra tyckte jag. Jag trodde att jag skulle få träningsvärk igår kväll, men det fick jag inte, då tänkte jag ju att jag givetvis kan trappa upp det där lite. Så idag körde jag 4min gång och 1min löpning, det gick bra, jag klarade hela rundan. Men nu har jag träningsvärk som känns, det är ok när jag står och går, men böjer jag på benen så aj, aj, aj.... Samtidigt känns det ju jätteskönt att komma igång igen och dessutom är jag av den typen som gillar träningsvärk, visst är det jättesynd om mig, men det känns bra ;-)
Nu sitter jag på jobbet, har hunnit käka både en bit vanlig tårta och en bit smörgåstårta och känner nu att magen är nästan modell badboll...
 
Jag har tagit mina mått och vägt mig igen efter sommaren nu och det var som jag trodde...
+ några kg sen sist :-( Jag lägger upp det här, så kan jag iaf inte gömma mig...
 
                                  VIKT       BYST        MIDJA      HÖFT       STUSS
START 2012-08-31      95kg        112cm      102cm      112cm       121,5cm

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela