bexta

Skolstart

Publicerad 2012-08-27 03:26:34 i Allmänt

Alla mina barn har nu börjat skolan och det är nästan så att man kan se hur de växer, imorgon är första gången de ska ha gymnastik, alla 3 har varit med Farmor och inhandlat gymnastik kläder, skor och påse och stoltare barn fick man leta efter när de kom hem från shoppingturen... Det är också fotografering imorgon, vilket jag tycker är riktigt roligt, kanske inte själva fotograferigen (eftersom jag inte är där) men det är alltid lika roligt att se hur det blir :-) Jag hade min dotter med mig och shoppade lite kläder och underkläder till barnen idag tillsammans med Farmor och Moster, jag tror att hon är mer sin mosters systerdotter än min dotter... hon verkar ha fått det där med shopping i generna ;-) det kanske är hög tid att börja fundera ut en veckopeng eller något, så hon kan få handla lite själv och lära sig vad saker och ting kostar....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela