bexta

En ny början.... igen....

Publicerad 2012-08-27 03:22:13 i Allmänt

Nu sätter verkligheten igång på riktigt. Efter semester och en lång mjukstart på 2 veckor så är det alltså dags att ta på sig arbetshandskarna igen. Det är synd att säga adjö till sommaren, men det är ju på återseende, den kommer som tur är igen. På ett sätt är det kankse tur att återgå till rutiner igen, min träning har verkligen lidigt av att jag har varit ledig, det skulle ju vara tvärtom egentligen men, när barnen är hemma vill man ju hitta på saker och jag har inte velat gå upp tidigare för att hinna med... listan på ursäkter är hur lång som helst. jag började gå mina rundor igen förra veckan, det kändes jätteskönt.  Jag ska väga och mäta mig på nytt så får jag se hur jag ligger till nu, bra eller dåliga nyheter så får jag ta det därifrån och göra det bästa av situationen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela